Informatie lidmaatschap en fokkerskaart

• Onze activiteiten :
      • Wij houden maandelijks een leden vergadering met steeds boeiende onderwerpen. (behalve in augustus en november) ook is hier eens een etentje bij. Je kan dit altijd op de site zien bij volgende activiteiten.
      • Ook organiseren wij in september een hoender tentoonstelling en in oktober een duiven tentoonstelling.
    • Lid worden :
      • Als u zich wilt laten opnemen in ons ledenbestand volstaat het om € 15  op onze rekening
      • BE16 7331 4506 7974 van de club te storten .
      • Jeugdleden genieten nog steeds tot en met 20 jaar van het voordeel gratis lid te zijn.  Zij krijgen ook 2 jeugd-consumptiebonnetjes per vergadering , indien zij hierop aanwezig zijn.
    • Fokkerskaart :
      • Als je lid bent van onze club kan je ook een fokkerskaart en fokkersboek aanvragen.
      • Fokkerskaart 1e gezinslid : 15 €
      • Fokkerskaart bijkomend gezinslid : 3 € ( enkel fokkerskaart )
      • U ontvangt dan :
        • Een fokkerskaart , geldig vanaf 1 juli 2024 tot 30 juni 2025.
        • Het Fokkersboek 2024 : hierin staan fokkers en hun gefokte rassen , alle tentoonstellingen in België , nuttige adressen , clubs enz…
        • 4 nummers van het tijdschrift “Het Vlaams Neerhof ” , zijnde de nummers September , December , Maart en Juni.

klik hier voor het aanvragen van een  fokkerskaart.

• Ringen: Als je lid bent van onze club kan je ook ringen bestellen een fokkerskaart is daarvoor niet nodig. klik hier voor meer info
  • Als je dan in het bezit bent van een fokkerskaart en je dieren geringd zijn , dan moet je ze enkel nog laten enten (hiervoor kunnen we zorgen dat er een dierenarts bij U langs komt ) en dan kan je deelnemen aan onze jaarlijkse tentoonstelling . Je kan dan natuurlijk ook bij ander clubs deelnemen aan wedstrijden.

Niets houd je dan nog tegen , zeker doen !

• Samengevat : voor 30 € /jaar
    • Ben je lid van onze club .
    • Ontvang  je een fokkerskaart  .
    • Krijg je per post het fokkersboek en 4 nummers van het mooie tijdschrift “het Vlaams Neerhof “ toegestuurd .
Privacy: Door uw lidmaatschap gaat u akkoord dat wij uw gegevens opnemen in het personenbestand van KPO ( Kempische Pluimveevereniging Oostmalle ) . Het enige doel waarvoor uw gegevens gebruikt worden, is om u op de hoogte te houden van activiteiten van de Kempische Pluimveevereniging Oostmalle. De gegevens in het personenbestand worden niet aan derden doorgegeven. Voor inzage, correctie of schrapping van uw gegevens, kan u altijd contact opnemen met de Secrectaris.