Tentoonstellingen 2024.

Beste liefhebbers,

Vraagprogramma nog niet beschikbaar.

En inschrijven kan nog niet.

Naar aanleiding van de succesvolle tentoonstellingen in 2023 richten wij onze

7de Aparte HOENDER en KRIELEN tentoonstelling in september opnieuw in.

De duiven zullen in oktober ook weer een aparte show krijgen. We zullen er op die manier voor kunnen zorgen dat onze tentoonstellingen een mooiere opstelling krijgen. We beperken ons tot 500 dieren ongetopt.  Inkooien doen we vrijdag zodat het wat minder belastend is voor de dieren, kijk dus goed naar de uren en dagen in het reglement! Dit is een mooie gelegenheid om je jonge dieren voor een eerste keer te laten keuren.

Diegenen die al jaren meedoen bij de KPO zullen niet twijfelen om ook dit jaar weer mee te doen.

De tentoonstelling zal doorgaan in Grobbendonk.

Voor de nieuwelingen of de twijfelaars kunnen we enkel zeggen dat de club haar uiterste best zal doen om het U naar uw zin te maken.

Verder mag U ook niet vergeten om uw dieren te laten enten.  Indien de tentoonstelling niet kan doorgaan omwille van overmacht zullen we het inschrijfgeld terug betalen.

Lees ook aandachtig het prijzenschema, Dit is zeer uitgebreid.

Er zijn natuurlijk nog de algemene kampioenen, de raskampioenen en het predikaatgeld.

Voor deelnemers die door het prijzenbos de prijzen niet meer zien geeft het bestuur graag de nodige ondersteuning, aarzel dus niet om contact met ons op te nemen.

Verder wensen we U nog een succesvolle tentoonstelling toe.

Wil je graag komen schrijven bij een keurder, dan kan geef je dit best op voorhand door aan het secretariaat.

Versmissen Paul

OOSTBERGEN 77